Image and video hosting by TinyPic

بی تو تنهام


Image and video hosting by TinyPic

روزی،

ساعتی،

می خواستم بگویم: "دوستت دارم"

اما اینک فریاد میزنم:

"دوستت دارم"

روزی،

ساعتی،

می خواستم بگویم: "عاشقت هستم"

اما ای امید جان! در آن لحظه ذهن من از فواره ها بالاتر، از زندگی پربارتر و از امید سرشار بود.

حس میکردم که از نگاهم رازم را خوانده باشی

اما اینک بدون تو تنهایی را با تمام ابعادش حس میکنم.

و قطره قطره عشقم را

با تمام وجودم

در یک کلمه می گنجانم و می گویم:

"بدون تو خودم را تنها و بی کس می بینم."


Image and video hosting by TinyPic

هیچ نظری موجود نیست:

Image and video hosting by TinyPic
♥♥هرگز از مرگ نهراسیده ام هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گورکن از بهای آزادی آدمی افزون باشد♥♥
♥♥♥عشق افسانه نیست آنكه عشق آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست كه در كنارش باشی عشق آن است كه به یادش باشی♥♥♥
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

share

Bookmark and Share

دنبال کننده ها


counter