Image and video hosting by TinyPic

باز می بارد باران

Image and video hosting by TinyPic

باز می بارد باران
باز هم می گویند :
شیشه ی پنجره را باران شست ...
چه کسی می داند که دلم شسته شدن می خواهد؟!
هوس رفتن زیر باران...
هوس خیس شدن در باران ...
هوس پاک شدن با باران ...
دل من در پی تو هست روان .
دل من باز تورا می خواهد...
دل من یاد تورا میخواهد ...
دل من شسته شدن می خواهد...
دل من رستن ازاین دام جهان می خواهد .
من چنین می خواهم :
که سکوتم لبریز از شبنم باران باشد ...



هیچ نظری موجود نیست:

Image and video hosting by TinyPic
♥♥هرگز از مرگ نهراسیده ام هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گورکن از بهای آزادی آدمی افزون باشد♥♥
♥♥♥عشق افسانه نیست آنكه عشق آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست كه در كنارش باشی عشق آن است كه به یادش باشی♥♥♥
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

share

Bookmark and Share

دنبال کننده ها


counter