Image and video hosting by TinyPic

وقتی به من رسیدی

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



وقتی به من رسیدی از عشق خسته بودم
بی آرزوی ِ پرواز ، در خود نشسته بودم

چشمان ِ اعتمادم ، از عاشقانه می سوخت
ته مانده ی غرورم ، بر روح ، وصله می دوخت

وقتی به من رسیدی در من ترانه می مرد
آنجا که خاطراتم شب را به خانه می برد

پایان گرفته بودم ، در ساعت ِشکفتن
گفتم: رسیدی اما ، چیزی نمانده از من

اما تو جلوه کردی با رنگ و بوی اعجاز
در کوچه باغ ِ اندوه ، در ابتدای ِ یک راز

در بند بند ِاحساس ، یأس من از تو پژمرد
در اوج ِ ناامیدی ، تنهایی ام ترک خورد

در اوج نا امیدی ، :انگار تازه بودم
با بالهای ِخسته پرواز می سرودم

در خلوتی حقیقی ، جز عاشقی ندیدیم
هر چند خسته از راه ، اما به هم رسیدیم

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

هیچ نظری موجود نیست:

Image and video hosting by TinyPic
♥♥هرگز از مرگ نهراسیده ام هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گورکن از بهای آزادی آدمی افزون باشد♥♥
♥♥♥عشق افسانه نیست آنكه عشق آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست كه در كنارش باشی عشق آن است كه به یادش باشی♥♥♥
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

share

Bookmark and Share

دنبال کننده ها


counter