Image and video hosting by TinyPic

چشم چشم...


چشم چشم دو ابرو .............. نگاه من به هر سو

پس چرا نيستي پيشم ؟............. نگاه خيس تو کو ؟

گوش گوش دو تا گوش............یه دست باز یه آغوش

بيا بگير قلبمو ............................ يادم تورا فراموش

چوب چوب یه گردن.................جایی نری تو بی من!

دق مي کنم ميميرم ................. اگه دور بشي از من

دست دست دوتا پا ..................... ياد تو مونده اينجا

يادت مياد که گفتي ................. بي تو نميرم هيچ جا

من؟من؟یه عاشق.....................همون مجنون سابق


هیچ نظری موجود نیست:

Image and video hosting by TinyPic
♥♥هرگز از مرگ نهراسیده ام هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است که مزد گورکن از بهای آزادی آدمی افزون باشد♥♥
♥♥♥عشق افسانه نیست آنكه عشق آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست كه در كنارش باشی عشق آن است كه به یادش باشی♥♥♥
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

share

Bookmark and Share

دنبال کننده ها


counter